Wchodzimy w nowy sezon łącząc kilkuletnie doświadczenie z nowiutką technologią. Wejdźże z nami w ten projekt i zdobądź nowe kaczmarofiolskie szlify! Podzielimy się z Tobą najmniejszą nawet satysfakcją, a najbardziej zaangażowanym możemy obiecać więcej niż dobrą zabawę i dwa integracyjne spotkania.

 

Do wykonania mamy w najbliższych miesiącach kawał solidnej, kaczmarofilskiej roboty i nie zawahamy znaczną częścią z nich się podzielić! Po prostu #zatrudnimy OD ZARAZ kaczmarologów i kaczmarofilów (odpłatnie oraz w charakterze wolontariuszy) przy realizacji 9. edycji konkursu "Lekcja historii i sztuki z Jackiem Kaczmarskim".

 

Zapraszamy każdego, kto chce wnieść od siebie choć odrobinę wiedzy, doświadczenia i pasji. Od programistów (php i javascript) przez konsultantów merytorycznych po adminów profili kaczmarologicznych. Od grafików przez producentów gier (modułów) kaczmarologicznych po scenarzystów i akustyków. Od jutuberów przez konferansjerów po producentów klipów i małych form reklamowych. Akustyka, fotografa, realizatora audycji internetowych (na żywo), scenarzysty-producenta spektaklu muzycznego a nawet kucharza. Przy okazji redaktorów serwisu internetowego, recenzentów w serwisie internetowym. Copywriterów, lektorów, prezenterów, serwis sprzątający i siły porządkowe. Każdego, kto chce spróbować zrealizować się – jako amator czy ekspert – w produkcji wymagającej swoistego kaczmarowego wyczucia i polotu.

 

Gwarantujemy kaczmarofilską zabawę (w tym wrześniowy „kaczmarski underground” i grudniowo-stajenkowe afterparty), a dla najlepszych - prawdziwe złote oraz najprawdziwsze grosze!

 

Kandydat winien:

a) dysponować namiotem (w przypadku „kaczmarski underground”) lub spróbować formuły „pokot”,

b) mieć ukończony 15 r.ż.* (w przypadku małoletnich uczestników wydarzeń wymagających fizycznej obecności poza domem - wymagana zgoda rodziców),

c) posiadać kaczmarowy dystans do rzeczywistości a także:

- dysponować przytomną kreatywnością,

- mieć w sobie naturalne pragnienie docierania do źródeł,

- legitymować się niczym nieskrępowaną odwagą do zadawania pytań,

- potrafić i móc podarować prywatne zachwyty komuś, przed kim zachwyt goryczą zakryty.

Należy przy tym nie być zawistnym, pięknie się uśmiechać, szczerze wierzyć w młodych i gardzić postmodernizmem.

 

Dołączyć do zespołu możesz w każdej chwili od teraz aż do 30 listopada. Po prostu wyślij na ms@fundacjaunderground.pl możliwie najkrótszy i sformułowany poprawną polszczyzną e-mail zawierający w swoim tytule:

 

  1. sformułowanie „LH2022”.

  2. numeru telefonu do siebie.

 

Oddzwonimy szybko i konkretnie, a podczas rozmowy poinformujemy cię:

  • które zadania pozostają w puli,

  • które zadania mogą być wykonane wyłącznie w formule wolontariatu (w przypadku pozostałych poinformujemy cię na jakie wynagrodzenie zgodził się grantodawca).

 

UWAGA! Jeśli jednak chcesz wziąć udział w koncercie inaugurującym projekt oraz poprzedzającym go spotkaniu organizacyjnym, to jeszcze przed 22 sierpnia (!)

 

Nie zwlekaj - spotkanie organizacyjne odbędzie się już w dniach 9-11 września przy okazji "Prywatnych zachwytów - 16. zlotu <kaczmarski underground>". Jeśli zamierzasz uczestniczyć już w nim, napisz mail najpóźniej 25 sierpnia!

 

UWAGA! Rozpatrujemy wyłącznie wesołe i odważne oferty*. Inne pozostaną bez odzewu.

 

Oto przykładowe z zadań, produkcją których chcemy się podzielić:

 

1. TUTORIALE (przygotowania merytoryczne, techniczne i organizacyjne emisji tutoriali pokazujących funkcjonowanie konkursowego serwisu), a w szczególności:

  • Stworzenie scenariuszy 6 tutoriali wspierających nowych użytkowników serwisu www.instytut.kaczmarskiego.pl ;

  • Wykonanie czołówki, tyłówki, dżingli oraz projektów graficznych do tutoriali;

  • Wypożyczenie materiałów niezbędnych do realizacji audycji wraz z dostawą;

  • Wyprodukowanie 6 tutoriali;

  • Zamieszczenie tutoriali w mediach społecznościowych.

 

2. PROMOCJA (przygotowanie akcji promocyjnej konkursu a także scenariusza przebiegu fazy kwalifikacyjnej do finałów konkursu w kat. zespołowej oraz kat. indywidualnej w nowej odsłonie, tj. z użyciem serwisu www.instytut.kaczmarskiego.pl) , a w szczególności:

  • Rozbudowa serwisu konkursowego, w tym szczególnie dostosowanie kodów do wymagań 9. edycji konkursu w kat. zespołowej;

  • Dostosowanie kodów serwisu konkursowego do wymagań 9. edycji konkursu w kat. indywidualnej, w tym szczególnie dodanie opcji przesyłania oddzielnych pakietów oraz funkcji bieżącego generowania wyników dostępnych on-line w czasie rzeczywistym;

  • Reaserch antologii pod kątem stworzenie podstawy programowej (merytorycznej) 9. edycji konkursu;

  • Stworzenie i wprowadzenie do serwisu konkursowego baz danych pod kątem 9.edycji konkursu w obu kategoriach.

 

3. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE (działania medialne, promocyjne, organizacyjne i księgowe), a w szczególności:

  • Rozbudowa i obsługa strony internetowej oraz obsługa mediów społecznościowych, przygotowanie materiałów potrzebnych do przeprowadzenia oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej;

  • Licencje i usługi informatyczne do realizacji audycji;

  • Stworzenie planu i harmonogramu zawierania umów i płatności (dot. całego projektu) oraz przygotowanie i podpisanie umów z kontrahentami;

  • Stworzenie regulaminu konkursu oraz przeprowadzenie uzgodnień z uczelniami partnerskimi;

  • opracowanie pytań i zadań konkursowych w kategorii drużynowej na etapie finału.

 

4. PROGRAMOWANIE I BAZY DANYCH (przygotowanie od strony techniczno-informatycznej fazy eliminacyjnej do finałów konkursu), a w szczególności:

  • Aktualizacja algorytmów w serwisie konkursowym;

  • Aktualizacja baz danych w serwisie konkursowym.

 

5. PRACE ORGANIZACYJNE (przygotowanie finałów konkursu w kat. zespołowej, a w szczególności):

  • Opracowanie pytań i zadań konkursowych w kategorii drużynowej na etapie finału (w formule gamification);

  • Zaprojektowanie i zakup gadżetów pamiątkowych dla: finalistów konkursu i ich nauczycieli oraz artystów, prowadzących i jurorów;

  • Zorganizowanie wycieczki do Brukseli, zakup nagród w konkursie, w tym wydawnictw kaczmarologicznych, płyt i voucherów;

  • Wynajem sprzętu potrzebnego do realizacji nagrania audycji i tutoriali;

  • Logistyka dostaw sprzętu do- i od 8 drużyn finałowych w 8 miejscowościach w Polsce.

 

6. AUDIODESKRYPCJA (realizacja tutoriali i audycji podsumowujących etapy konkursu wraz z audio deskrypcją), a w szczególności:

  • Stworzenie scenariuszy audiodeskrypcji;

  • Dostosowanie i opublikowanie tutoriali i audycji w wersji dla osób niewidomych i niedowidzących.

 

7. REKRUTACJA (nabór uczestników konkursu), a w szczególności:

  • Zakup licencji oprogramowania służącego do bezpiecznego i skutecznego wysłania 13 500 mejli wraz z raportem skuteczności;

  • Stworzenie bazy 3.500 celowanych adresatów, treści 3 mejli i ich rozesłanie oraz utrzymywanie korespondencji z adresatami;

  • Stworzenie treści mejli i ich rozesłanie oraz sprawdzenie skuteczności wysyłki.

 

8. INSTYTUT (przeprowadzenie fazy eliminacyjnej do finału w kat. drużynowej i kat. indywidualnej), a w szczególności:

  • Prace programistyczne obliczone na rozbudowę serwisu o nowe funkcjonalności

  • Reaserch merytoryczny oraz aktualizacja serwisu pod kątem tematu przewodniego konkursu, tj. „Wojny, bitwy i potyczki w twórczości Jacka Kaczmarskiego”

  • obsługa jurorska(supervisor jurorów)

  • Bieżąca obsługa techniczna i serwis programistyczny

 

9. AUDYCJE (cztery podsumowania przebiegu i wyników etapów jednej z faz konkursu), a w szczególności:

  • Przygotowanie scenariuszy audycji

  • Stworzenie szimelu scenariusza dla całego cyklu audycji

  • Przeprowadzenie 4 analiz ilościowo-jakościowych przebiegu i wyników 4 tur fazy eliminacyjnej do konkursu oraz ocena danych przesłanych przez uczestników konkursu do systemu konkursowego

  • Stworzenie bazy wiedzy umożliwiającej merytoryczne skomentowanie danych przesłanych przez uczestników

  • Realizacja scenariuszy w tym prowadzenie audycji

 

10. RECITALE ONLINE (merytoryczne przygotowanie treści i scenariuszy recitali towarzyszących konkursowi), a w szczególności:

  • Kwerenda antologii Jacka Kaczmarskiego pod kątem utworów nawiązujących do tytułu 9. edycji konkursu + stworzenie konkursowej playlisty

  • Stworzenie scenariuszy 4 odcinków cyklu recitali oraz uzgodnienie go z artystą wykonującym utwory

 

11. FINAŁY (kilkugodzinna nocna transmisja (końcówka grudnia)), a w szczególności:

  • Zatrudnienie artystów, producentów modułów, realizatorów dźwięku i obrazu oraz obsługi technicznej (sporządzenie i zawarcie umów oraz ich rozliczenie)

  • Organizacja transportu i pobytu osób realizujących finały

  • Wynajęcie studia, przeprowadzenie uzgodnień technicznych i organizacycjnych

  • Zaprojektowanie i wykonanie scenografii

  • Rozliczenie ZAiKS

  • Wykonanie dokumentacji multimedialnej

 

12. PODSUMOWANIE (rozliczenie wyników finałów, podsumowanie i przekazanie dyplomów, nagród i podziękowań), a w szczególności:

  • Logistyka i transport nagród, dyplomów i podziękowań

 

13. PRZESŁUCHANIA KANDYDATÓW W KAT. INDYWIDUALNEJ, a w szczególności:

  • Umówienie i przeprowadzenie nawet kilkunastu przesłuchań przed dwiema komisjami konkursowymi (w kat. indywidualnej)

  • Postprodukcja oraz opublikowanie fragmentów nagrań w formie klipu

 

14. SPEKTAKL MUZYCZNY - KONCERT OTWARCIA, a w szczególności:

  • Wykonanie scenariusza

  • Zatrudnienie i rozliczenie artystów

  • Wykonanie scenografii i organizacja widowni

  • Produkcja techniczna (nagłośnienie, oświetlenie i postprodukacja audio-wideo)

 

 

 

 

* uczniowie szkół średnich będą musieli zrezygnować z udziału w konkursie lub pogodzić się z niepełnym dostępem do informacji „z zaplecza” konkursu

kaczmarski underground w_3.0

4-6 września 2009 r., Marszowice

Kaczmarski Underground

5-7 września 2008 r., Marszowice - Kraków - Marszowice

Kaczmarski Underground

8-9 września 2007 r., Marszowice - Kraków

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

DO KAT. INDYWIDUALNEJ

REJESTRACJA DO KAT. DRUŻYNOWEJ 

ZGŁOSZENIE DO KAT. INDYWIDUALNEJ "LEKCJI HISTORII I SZTUKI Z JACKIEM KACZMARSKIM"
WOJEWÓDZTWO
NAZWA SZKOŁY
ADRES SZKOŁY
NUMER TELEFONU SZKOŁY
E-MAIL SZKOŁY
PRZEWIDYWANA LICZBA UCZESTNIKÓW ETAPU SZKOLNEGO Z PAŃSTWA SZKOŁY
IMIĘ I NAZWISKO KOORDYNATORA SZKOLNEGO ETAPU KONKURSU
NUMER TELEFONU KOORDYNATORA SZKOLNEGO ETAPU KONKURSU
E-MAIL KOORDYNATORA SZKOLEGO ETAPU KONKURSU
AKCEPTACJA REGULAMINU I ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH
Niniejszym oświadczam, że akceptuję regulamin konkursu i wyrażam zgodę na zgodne z nim przetwarzanie przesłanych przeze mnie informacji.


WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

© 2021  Fundacja Underground