© 2024 Fundacja Underground
Wchodzimy w nowy sezon łącząc kilkuletnie doświadczenie z nowiutką technologią. Wejdźże z nami w ten projekt i zdobądź nowe kaczmarofiolskie szlify! Podzielimy się z Tobą najmniejszą nawet satysfakcją, a najbardziej zaangażowanym możemy obiecać więcej niż dobrą zabawę i dwa integracyjne spotkania.
Do wykonania mamy w najbliższych miesiącach kawał solidnej, kaczmarofilskiej roboty i nie zawahamy znaczną częścią z nich się podzielić! Po prostu #zatrudnimy OD ZARAZ kaczmarologów i kaczmarofilów (odpłatnie oraz w charakterze wolontariuszy) przy realizacji 9. edycji konkursu "Lekcja historii i sztuki z Jackiem Kaczmarskim".
Zapraszamy każdego, kto chce wnieść od siebie choć odrobinę wiedzy, doświadczenia i pasji. Od programistów (php i javascript) przez konsultantów merytorycznych po adminów profili kaczmarologicznych. Od grafików przez producentów gier (modułów) kaczmarologicznych po scenarzystów i akustyków. Od jutuberów przez konferansjerów po producentów klipów i małych form reklamowych. Akustyka, fotografa, realizatora audycji internetowych (na żywo), scenarzysty-producenta spektaklu muzycznego a nawet kucharza. Przy okazji redaktorów serwisu internetowego, recenzentów w serwisie internetowym. Copywriterów, lektorów, prezenterów, serwis sprzątający i siły porządkowe. Każdego, kto chce spróbować zrealizować się – jako amator czy ekspert – w produkcji wymagającej swoistego kaczmarowego wyczucia i polotu.
Gwarantujemy kaczmarofilską zabawę (w tym wrześniowy „kaczmarski underground” i grudniowo-stajenkowe afterparty), a dla najlepszych - prawdziwe złote oraz najprawdziwsze grosze!
Kandydat winien:
a) dysponować namiotem (w przypadku „kaczmarski underground”) lub spróbować formuły „pokot”,
b) mieć ukończony 15 r.ż.* (w przypadku małoletnich uczestników wydarzeń wymagających fizycznej obecności poza domem - wymagana zgoda rodziców),
c) posiadać kaczmarowy dystans do rzeczywistości a także:
- dysponować przytomną kreatywnością,
- mieć w sobie naturalne pragnienie docierania do źródeł,
- legitymować się niczym nieskrępowaną odwagą do zadawania pytań,
- potrafić i móc podarować prywatne zachwyty komuś, przed kim zachwyt goryczą zakryty.
Należy przy tym nie być zawistnym, pięknie się uśmiechać, szczerze wierzyć w młodych i gardzić postmodernizmem.
Dołączyć do zespołu możesz w każdej chwili od teraz aż do 30 listopada. Po prostu wyślij na ms@fundacjaunderground.pl możliwie najkrótszy i sformułowany poprawną polszczyzną e-mail zawierający w swoim tytule:
sformułowanie „LH2022”.
numeru telefonu do siebie.
Oddzwonimy szybko i konkretnie, a podczas rozmowy poinformujemy cię:
które zadania pozostają w puli,
które zadania mogą być wykonane wyłącznie w formule wolontariatu (w przypadku pozostałych poinformujemy cię na jakie wynagrodzenie zgodził się grantodawca).
UWAGA! Jeśli jednak chcesz wziąć udział w koncercie inaugurującym projekt oraz poprzedzającym go spotkaniu organizacyjnym, to jeszcze przed 22 sierpnia (!)
Nie zwlekaj - spotkanie organizacyjne odbędzie się już w dniach 9-11 września przy okazji "Prywatnych zachwytów - 16. zlotu <kaczmarski underground>". Jeśli zamierzasz uczestniczyć już w nim, napisz mail najpóźniej 25 sierpnia!
UWAGA! Rozpatrujemy wyłącznie wesołe i odważne oferty*. Inne pozostaną bez odzewu.
Oto przykładowe z zadań, produkcją których chcemy się podzielić:
1. TUTORIALE (przygotowania merytoryczne, techniczne i organizacyjne emisji tutoriali pokazujących funkcjonowanie konkursowego serwisu), a w szczególności:
Stworzenie scenariuszy 6 tutoriali wspierających nowych użytkowników serwisu www.instytut.kaczmarskiego.pl ;
Wykonanie czołówki, tyłówki, dżingli oraz projektów graficznych do tutoriali;
Wypożyczenie materiałów niezbędnych do realizacji audycji wraz z dostawą;
Wyprodukowanie 6 tutoriali;
Zamieszczenie tutoriali w mediach społecznościowych.
2. PROMOCJA (przygotowanie akcji promocyjnej konkursu a także scenariusza przebiegu fazy kwalifikacyjnej do finałów konkursu w kat. zespołowej oraz kat. indywidualnej w nowej odsłonie, tj. z użyciem serwisu www.instytut.kaczmarskiego.pl) , a w szczególności:
Rozbudowa serwisu konkursowego, w tym szczególnie dostosowanie kodów do wymagań 9. edycji konkursu w kat. zespołowej;
Dostosowanie kodów serwisu konkursowego do wymagań 9. edycji konkursu w kat. indywidualnej, w tym szczególnie dodanie opcji przesyłania oddzielnych pakietów oraz funkcji bieżącego generowania wyników dostępnych on-line w czasie rzeczywistym;
Reaserch antologii pod kątem stworzenie podstawy programowej (merytorycznej) 9. edycji konkursu;
Stworzenie i wprowadzenie do serwisu konkursowego baz danych pod kątem 9.edycji konkursu w obu kategoriach.
3. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE (działania medialne, promocyjne, organizacyjne i księgowe), a w szczególności:
Rozbudowa i obsługa strony internetowej oraz obsługa mediów społecznościowych, przygotowanie materiałów potrzebnych do przeprowadzenia oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej;
Licencje i usługi informatyczne do realizacji audycji;
Stworzenie planu i harmonogramu zawierania umów i płatności (dot. całego projektu) oraz przygotowanie i podpisanie umów z kontrahentami;
Stworzenie regulaminu konkursu oraz przeprowadzenie uzgodnień z uczelniami partnerskimi;
opracowanie pytań i zadań konkursowych w kategorii drużynowej na etapie finału.
4. PROGRAMOWANIE I BAZY DANYCH (przygotowanie od strony techniczno-informatycznej fazy eliminacyjnej do finałów konkursu), a w szczególności:
Aktualizacja algorytmów w serwisie konkursowym;
Aktualizacja baz danych w serwisie konkursowym.
5. PRACE ORGANIZACYJNE (przygotowanie finałów konkursu w kat. zespołowej, a w szczególności):
Opracowanie pytań i zadań konkursowych w kategorii drużynowej na etapie finału (w formule gamification);
Zaprojektowanie i zakup gadżetów pamiątkowych dla: finalistów konkursu i ich nauczycieli oraz artystów, prowadzących i jurorów;
Zorganizowanie wycieczki do Brukseli, zakup nagród w konkursie, w tym wydawnictw kaczmarologicznych, płyt i voucherów;
Wynajem sprzętu potrzebnego do realizacji nagrania audycji i tutoriali;
Logistyka dostaw sprzętu do- i od 8 drużyn finałowych w 8 miejscowościach w Polsce.
6. AUDIODESKRYPCJA (realizacja tutoriali i audycji podsumowujących etapy konkursu wraz z audio deskrypcją), a w szczególności:
Stworzenie scenariuszy audiodeskrypcji;
Dostosowanie i opublikowanie tutoriali i audycji w wersji dla osób niewidomych i niedowidzących.
7. REKRUTACJA (nabór uczestników konkursu), a w szczególności:
Zakup licencji oprogramowania służącego do bezpiecznego i skutecznego wysłania 13 500 mejli wraz z raportem skuteczności;
Stworzenie bazy 3.500 celowanych adresatów, treści 3 mejli i ich rozesłanie oraz utrzymywanie korespondencji z adresatami;
Stworzenie treści mejli i ich rozesłanie oraz sprawdzenie skuteczności wysyłki.
8. INSTYTUT (przeprowadzenie fazy eliminacyjnej do finału w kat. drużynowej i kat. indywidualnej), a w szczególności:
Prace programistyczne obliczone na rozbudowę serwisu o nowe funkcjonalności
Reaserch merytoryczny oraz aktualizacja serwisu pod kątem tematu przewodniego konkursu, tj. „Wojny, bitwy i potyczki w twórczości Jacka Kaczmarskiego”
obsługa jurorska(supervisor jurorów)
Bieżąca obsługa techniczna i serwis programistyczny
9. AUDYCJE (cztery podsumowania przebiegu i wyników etapów jednej z faz konkursu), a w szczególności:
Przygotowanie scenariuszy audycji
Stworzenie szimelu scenariusza dla całego cyklu audycji
Przeprowadzenie 4 analiz ilościowo-jakościowych przebiegu i wyników 4 tur fazy eliminacyjnej do konkursu oraz ocena danych przesłanych przez uczestników konkursu do systemu konkursowego
Stworzenie bazy wiedzy umożliwiającej merytoryczne skomentowanie danych przesłanych przez uczestników
Realizacja scenariuszy w tym prowadzenie audycji
10. RECITALE ONLINE (merytoryczne przygotowanie treści i scenariuszy recitali towarzyszących konkursowi), a w szczególności:
Kwerenda antologii Jacka Kaczmarskiego pod kątem utworów nawiązujących do tytułu 9. edycji konkursu + stworzenie konkursowej playlisty
Stworzenie scenariuszy 4 odcinków cyklu recitali oraz uzgodnienie go z artystą wykonującym utwory
11. FINAŁY (kilkugodzinna nocna transmisja (końcówka grudnia)), a w szczególności:
Zatrudnienie artystów, producentów modułów, realizatorów dźwięku i obrazu oraz obsługi technicznej (sporządzenie i zawarcie umów oraz ich rozliczenie)
Organizacja transportu i pobytu osób realizujących finały
Wynajęcie studia, przeprowadzenie uzgodnień technicznych i organizacycjnych
Zaprojektowanie i wykonanie scenografii
Rozliczenie ZAiKS
Wykonanie dokumentacji multimedialnej
12. PODSUMOWANIE (rozliczenie wyników finałów, podsumowanie i przekazanie dyplomów, nagród i podziękowań), a w szczególności:
Logistyka i transport nagród, dyplomów i podziękowań
13. PRZESŁUCHANIA KANDYDATÓW W KAT. INDYWIDUALNEJ, a w szczególności:
Umówienie i przeprowadzenie nawet kilkunastu przesłuchań przed dwiema komisjami konkursowymi (w kat. indywidualnej)
Postprodukcja oraz opublikowanie fragmentów nagrań w formie klipu
14. SPEKTAKL MUZYCZNY - KONCERT OTWARCIA, a w szczególności:
Wykonanie scenariusza
Zatrudnienie i rozliczenie artystów
Wykonanie scenografii i organizacja widowni
Produkcja techniczna (nagłośnienie, oświetlenie i postprodukacja audio-wideo)
* uczniowie szkół średnich będą musieli zrezygnować z udziału w konkursie lub pogodzić się z niepełnym dostępem do informacji „z zaplecza” konkursu